joi, 7 octombrie 2010

MARIO VARGAS LLOSA



Vestea, din seara aceasta, că scriitorul peruan Marrio Vargas Llosa este laureatul premiului Nobel pentru literatură pe anul 2010, m-a bucurat cu atât mai mult cu cât el nu figura printre candidaţii cu cele mai mari şanse de al obţine, iar eu mi-l doream pe el încununat cu această distincţie.
Pe acest blog am vorbit în repetate rânduri despre el, am citat din el şi chiar i-am reprodus un capitol de carte. Marios Vargas Llosa poate fi considerat patronul spiritual al acestui blog. Puteţi vedea ce am scris despre el în episoadele 20, 21, 23 şi 24 depozitate sub eticheta „Comoara din dealul Magiarului” sau în postările „Adevărul Minciunilor” şi „Sărbătoarea de neuitat” depozitate sub eticheta „Ucenicie literară”.Cartea lui, "Scrisoare către un tânăr romancier", este, fără îndoială, un îndreptar util pentru ucenicii în ale literaturii.
Cinste ţie, Mario Vargas Llosa!

2 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Şi eu am trăit o bucurie foarte mare, aşa cum nu s-a mai întâmplat de mulţi ani, la decernarea premiului Nobel pentru literatură.

Artemiu Vanca spunea...

Cristian, mă bucur că îl apreciezi şi tu pe Mario Vargas Llosa. Este un mare scriitor!

Trimiteți un comentariu