duminică, 3 octombrie 2010

WEEKEND 15

Toamna la Runcu (2)
Ieri am cules ultimii struguri şi am făcut must. Pentru cei ce nu cunoaşteţi tehnologia fabricării mustului într-o gospodărie, aveţi prilejul să vedeţi, mai jos, întregul  proces tehnologic.

1. Separaea boabelor de pe ciorchini


2. Zdrobirea boabelor



3. Tescuirea


4. Degustarea mustului

Tot ieri, a trebuit să culegem şi nucile. De ce? Pentru că ni le mâncau coţofenele. Cum? Priviţi mai jos:

                                                  Nucă găurită de o coţofană şi golită de miez.

Ca să dobor nucile din pom, a trebuit să mă urc în el:


4 comentarii:

Unknown spunea...

Cat must ati facut? Ai mare curaj sa te sui in nuc! Bine ca a tinut vremea cu voi.

Artemiu Vanca spunea...

20 litri.Cât despre curaj, unii îi spun inconştienţă.

Cristian Lisandru spunea...

Frumos de tot, Artemiu. Ieri am fost şi eu pe la mama, la curte. A mirosit a ţuică... Vinul este deja în damigene.

Ai fost la înălţime, şi la propriu şi la figurat. Gânduri bune vă trimitem!

Artemiu Vanca spunea...

Mulţumesc, Cristian. Cele mai bune urări şi din partea mea.

Trimiteți un comentariu