miercuri, 22 decembrie 2010

A FOST SAU N-A FOST?



A fost sau n-a fost revoluţie ? Asta-i întrebarea. Nu este vorba de filmul lui Corneliu Porumboiu ci de întrebarea la care s-a străduit şi el să răspundă. Răspunsul lui a fost ambiguu. Al meu este cât se poate de clar: A FOST.
Locuiam pe atunci la Târgu Jiu şi începând din 22 decembrie şi până după alegerile din mai 1990, la care n-am candidat, am fost, tot timpul, în centrul evenimentelor. Am ieşit în stradă ne împins de cineva de la spate, cuprins de un entuziasm de nedescris şi de dorinţa de a schimba ceva. Toţi cei din jurul meu, şi erau foarte mulţi, au fost animaţi de aceleaşi sentimente. Nici ulterior nu m-am simţit manevrat.
În decembrie, acum 21 de ani, s-a schimbat, în ţara noastră, într-un mod nu tocmai paşnic, o lume cu alta. Faptul acesta nu-l poate contesta nimeni. Acest fenomen s-a numit, din totdeauna, REVOLUŢIE.


Un Gavroche român

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu