vineri, 8 iulie 2011

PODUL

De la facerea lumii, şi este mult de atunci, în Bănişor, satul meu natal, Valea Banului s-a trecut prin vad sau pe câte o punte, sau nu s-a trecut deloc atunci când, după vreo ploaie, valea venea „mare”. De curând, s-a schimbat calimera. N-o să vă vină să credeţi, dar s-a construit un pod! Este adevărat. L-am văzut cu ochii mei şi l-am pipăit să mă conving că nu visez. Iată-l în poza de mai jos, ca să vă convingeţi şi Dumneavoastră:

 
Nu seamănă el cu Pasajul Basarab dar, în curând, i se va face o inaugurare cu surle şi tobe ca celui bucureştean, iar primarul din sat se va bate cu pumnii în piept (pe bună dreptate), aşa cum a făcut-o şi Sorin Oprescu.
Poeţi din toată lumea! Iată încă un obiect pe care merită să-l proslăviţi în odele voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu