miercuri, 21 noiembrie 2012

BRAŞOV 2012


Am vizitat Braşovul în luna aceasta. Am mers cu trenul. Ca totdeauna este o încântare să admiri culorile toamnei pe Valea Prahovei sau, ajuns la destinaţie, în Braşov şi în jurul lui. Noi ne-am limitat la oraş. Gazdele noastre au ţinut să ne arate Parcul Noua, inaugurat în anul acesta. M-a impresionat suprafaţa amenajată pentru picnicuri: locuri pentru grătar şi mese sub copertine sau sub cerul liber. La ora destul de matinala când l-am vizitat doar mese erau ocupate şi câteva grătare fumegau, dar, dinspre oraş veneau continuu grupuri, grupuri de doritori ca să-şi petreacă weekend-ul acolo, toţi cu rucsacuri în spinare sau sacoşe voluminoase în mâini. Am fost informat că este un loc foarte apreciat de braşoveni.
Lacul Noua
 
Zona pentru picnicuri
 
Din Parcul Noua am mers în centrul Braşovului, de acolo pe strada După Ziduri, de unde am urcat la Turnul Negru şi Turnul Alb şi am ajuns în Livada Poştei.
După Ziduri
Oraşul văzut de la Turnul Negru
 
În centul Braşovului, pe strada Michael Weiss, am vizitat un magazin Leonidas, inaugurat recent. Pentru cine nu ştie, în aceste magazine se găsesc unele din cele mai bune sorturi de ciocolată, praline delicioase, ceaiuri vestite, cafea de cea mai bună calitate. Magazinul este al unor prieteni.
 
Sigla Leonidas
În faţa magazinului
 
Proprietarul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu