miercuri, 27 februarie 2013

FĂRĂ BASTON PRIN PARCURILE BUCUREŞTENE (4)


2.2  Gemenele
    Este vorba de două fetiţe  gemene,  Arissa şi Briana, cărora le mai zicem  α şi β. Sunt nepoatele fostului meu coleg, Vali. Le ştiu, din poveşti, înainte de-a se naşte. Am fost la botezul lor, apoi le-am întâlnit de mai multe ori în parc. Le-am văzut cum cresc şi cum se fac tot mai frumoase şi mai simpatice. Le-am luat în braţe, le-am plimbat cu căruciorul, le-am ţinut de mână când au început să meargă. Cu alte cuvinte, m-am bucurat şi mă bucur de ele ca şi cum ar fi nepoatele mele.
 
Cu părinţii  Andrada şi Mihai, în iarna lui 2011
 
Când aveau şapte luni, noiembrie  2011
 
Mama o învaţă pe Briana să meargă, 2012
 
La groapa cu nisip, vara lui 2012
 
Ştim să mergem
 
In iarna 2013
 
Cu mamaia Puşa
 
Cu tataia Vali
 
Mamaia Puşa şi Tataie Vali fac parte din acea categorie de părinţi care îşi sacrifică viaţa personală pentru copiii şi nepoţii lor. Am cunoscut muţi astfel de părinţii. Unii dintre ei mi s-au plâns că deşi fac tot ce pot pentru copiii lor, nu reuşesc să-i mulţumească. Copii lor ar vrea ca ei să facă şi mai mult şi probabil că nici dacă şi-ar da viaţa pentru ei n-ar considera acest gest suficient. Alţii mis-au plâns că după ce n-a mai fost nevoie să aibă grijă de nepoţi, părinţii nu le-au mulţumit în nici un fel, iar nepoţii, după ce s-au făcut mari, le-au întors spatele. Sper, din toată inima, ca lui Puşa şi Vali să nu li se întâmple aşa ceva.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu