miercuri, 8 ianuarie 2014

ANDREI PLEŞU PREŞEDINTE (1)




 

La alegerile din anul acesta, haideţi să ne alegem un preşedinte în persoana unui român demn de stima şi dragostea noastră!

Dacă vrem să avem linişte în viitor, dacă vreţi să nu ne mai jenăm de cel care ne reprezintă, haideţi să alegem preşedinte un român deştept, cult, înţelept, cinstit  şi de treabă!

Eu îl propun pe ANDREI PLEŞU. Nu-l cunosc personal, nu l-am întrebat dacă vrea, nu m-am sfătuit cu nimeni. Contez pe faptul că după ce se va crea un curent puternic de susţinere a acestei propuneri, va consimţi şi Domnia Sa.

Dacă eşti  de acord cu acest îndemn, preia-l pe blogul tău, pagina ta de Facebook sau popularizează-l în alt fel. Numărul suficient de  mare voturi, de comentarii şi preluări, mă va convinge să continui.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Daca e sa ne gandim numai la bancul spus de Cristian Topescu in Parlament cum a dat Dumnezeu virtutile la oameni si romanilor le-a dat din greseala 3 in loc de doua dar cu conditia ca sa nu fie folosite decat doua in acelasi timp atunci: Se explică astfel de ce românii care sunt inteligenţi şi cinstiţi nu fac politică, cei cinstiţi şi care fac politică nu sunt inteligenţi, iar cei care fac politică şi sunt inteligenţi nu sunt cinstiţi", a spus Ţopescu.
Numai dupa acest exemplu eu zic ca din pacate nu cred ca Andrei Plesu se va inhama la o caruta atat de... din pacate nu gasesc un cuvant potrivit! Ar fi prea frumos ca sa nu zic mai mult util!

Trimiteți un comentariu