miercuri, 5 ianuarie 2022

LA RUNCU

 In una din vacantele noastre in Romania am fost oaspetii Fam.Vanca (Mirel si Ani), in localitatea RUNCU (30 km. de Bucuresti) unde colegul meu Mirel (Nobilul Proprietar)impreuna cu sotia lui aveau in proprietate o mica parcela agricola pe care au trudit din greu, dar cu placere. Ei au reusit sa demonstreze ce rezultate poate da o bucatica de pamant ingrijita cu dragoste si cunostintele agricole superioare ale sotiei colegului meu,Ani.

Rasadurile diferite,aliniate geometric,ingrijite stiintific,dadeau roade si noi oaspetii admiram totul. Pomi fructiferi de tot felul strajuiau falnic rasadurile si dadeau locului fumusete si o liniste de invidiat.

Pridvorul casei ne-a intampinat cu sculpturi artistice ,din lemn, realizate de mana lui Mirel,”Nobilul Proprietar”.

Inainte de a gusta din preparatele gazdei, am avut grija sa ne curatim incaltamintea afectata de noroiul prins in plimbarea prin Codrul Vlasiei (acest episod l-am inregistrat pe pelicula aparatului de filmat).

Lucrul cel mai principal pe care l-am luat cu noi din aceasta vizita a fost darzenia cu care doi pensionari prin munca lor, cu daruire totala, au reusit sa faca un loc de vis dintr-un loc care nu promitea succesul.

Tot ceea ce am vazut atunci merita titlul acestei carti emotionante.

Recomand cu caldura citirea acestei carti minunate in care se poate cunoaste personalitatea deosebita a autorului.

Cand cititi cartea ,adanciti-va atentia la motto-urile intelepte care preced fiecare capitol.De remarcat in carte portretele unor oameni ai satului ,descrise de autor, pline de intelepciune.

Numai un OM adevarat a putut scoate o asemenea carte.

Cu prietenie,

Ozy si Erica  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu