sâmbătă, 23 octombrie 2010

CITITORILOR MEI (2)

Azi, blogul meu a înregistrat pe cel de al 5000-lea vizitator. M-am hotărât ca din 500 în 500 de vizitatori să stau de vorba cu voi.
Vă amintesc ca de pe blog se pot accesa si citi cele două cărţi ale mele: Comoara din Dealul Magiarului şi Secretul comorii. Sunt foarte curios să ştiu dacă vreunul din voi a citit barem una din ele. Cui îmi mărturiseşte asta, cu mâna pe inimă, împreună cu câteva impresii, sunt gata să-i trimit, prin poştă, cartea citită. Am însă nevoie de adresa lui. Mi-o poate pune pe blog sau trimite prin e-mail.
De pe blog se mai poate accesa Anuarul nr.7 al Asociaţieii „Fiii Satului Bănişor”. Aveţi ocazia să vedeţi cum într-un un sat oarecare din Sălaj („oarecare” nu şi pentru mine) se realizează un act cultural, apreciat de multă lume. Din păcate pentru voi, din fericire pentru realizatorii lui, tirajul Anuarului s-a epuizat.
Vă doresc toate cele bune!
Artemiu Vanca



                                        
                  
                P.S.    Acesarea cărţilor se face făcând click pe imaginea coperţilor lor, situate mai jos, în dreapta spaţiului de postare şi însoţite de textul "Citeşte cartea" sau "Citiţi anuarul".           






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu